Subject: Räägu-Peetri katastriüksuse piiride ja piirimärkide maastikul kätte näitamise kutse
From: <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Sun, 25 May 2025 09:40:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere !

Saadan Teile Pärnu maakonnas Saarde vallas Väljakülas asuva Räägu-Peetri
katastriüksuse piirimärkide ja piiride maastikul kätte näitamise kutse.

Lugupidamisega

Indrek Sauväli

Geodeet 6, maakorraldaja 6

OÜ TippGeo

Juhataja

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

tel: +372 50 12 795

veeb: www.tippgeo.eu

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> 	Viirusevabawww.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>